Friday, March 16, 2007

Hei!
I gaar spilte volleyballaget jeg spiller paa her semifinale og videre finale i ligaen. Vi vant altsaa semifinalen og tapte knepent i finalen 25-20 foerste sett og 25-22 andre sett...jevnspilt kamp det hadde vaert morsomt aa spille, men skal ikke klage, soelv var bedre enn vi hadde haapet paa:) Damelaget vaart vant derimot gull og feiringen foregikk ut i de sene nattetimer. Har ingen bilder fra dette enda, men legger ut noen fra en turnering vi spilte i Galway for en stund siden...

Laget i aksjon...

Naermest: Matthew, Johannes og Meg

Mine to romkamerater Manja og Bjarke fra Danmark er klar over at bildet blir tatt, Suzie, Florence og meg selv tenker mer paa tapet forrige kamp (vi spilte mixturnering)

Livemusikk paa pub i Galway.

Suzie, Johannes og jeg sjekker kakaokvaliteten i Irland-bestaatt!

4 comments:

Kaja said...

du har hvertfall venner da... mer enn jeg kan si:P neida.. men saa goey det ser ut. gleder meg til mandag jeg.. det bir godt. preover fortsatt aa finne ut togtidene til dublin, litt usikker, men skjonner det nok. I will let you know hvertfall:)

Marianne86 said...

Hei Aslak...så gøy å se bilder fra livet ditt! Du og Åsa er så fine! Takk for komentar på siden min....gøy at det ser ut som jeg har noen venner:) Gleder meg til sommeren! Blir koselig å møte "gjengen". Ny båt nå, så det blir gøy,eller hur?? Vi snakkes. Glad i deg. Marianne.

Kaja said...

kjaere vene.. paa tid med oppdatering? :)

Annis og Benedicte said...

På tide med oppdatering? hehe. Aslak, du er flink til å skrive må jeg si. Lengter litt til kornet og overgangene om dagen. Skulle ikke blitt bonde for ingenting!